Motywacja do ćwiczeń – jak jej nie stracić?

Motywacja do ćwiczeń jest niezbędna broń do walki na siedzący tryb życia, w związku z tym, jako czynność, jeśli ćwiczymy bez podania przyczyny i jest nieprzyjemne dla nas, zostanie porzucona. Znajdź motywem jest, co pozwala nam zobaczyć rzeczy poprzez różne oczy. Czyli jeśli możemy być zmotywowani do wykonywania codziennie, jest prawdopodobne, że działalność spełnić nas, nam przyjemność i chcąc go kontynuować.

Jak by nas zmotywowani do wykonywania po początkowe podniecenie zniknął? Prawie każdy rozpoczął program szkoleniowy w pewnym momencie w jego życiu porzucić go wkrótce. Począwszy od siłowni, naprawdę chciał, ale musimy po prostu pozostawiając ją stopniowo. Nie możemy zakończyć to, co zaczęliśmy dlaczego?

Być może stawki są przeciwko nam. Istnieją tysiące rzeczy, które można odwrócić nas z naszym celem: osobiste, awaryjne, zbyt dużo czasu w pracy, sznurowadła, opiekować się dzieckiem, oburzać, urazy, sportowe lub po prostu po to, by nadać priorytetowe znaczenie inne atrakcje. Są chwile, że nie mamy nic wspólnego, ale wolimy siedzieć na kanapie oglądania telewizji, na pewno po to, aby być wygodne, prawda?

motywacja do ćwiczeń

Jak zmotywować się do codziennego ćwiczenia

Następnie będziemy Ci kilka pomysłów, aby utrzymać motywację, codziennie i nie opuścić nasz plan treningowy, dziś, w którym pracujemy. Na stronie zg-zalew.pl znajdziesz więcej porad dotyczących aktywności fizycznej.

Regularnie trenować u kolegi, który zadzwoni przez telefon, jeśli nie poszły do sali gimnastycznej w określonym czasie. Masz osoby oczekujące wpływa na nas, aby nie przegapić żadnego szkolenia. Zaczęliśmy z szereg celów, możemy będzie musiał o nie zostawić go.

Oprócz zdobywania zobowiązanie, może pomóc z niektórych ćwiczeń i, co najważniejsze, zrobi sesji znacznie bardziej przyjemne.

Nie wpadaj w rutynowych aby zawsze wykonują te same ćwiczenia, bo kończy się nudne. Istnieje bogaty repertuar ćwiczenia na każdą grupę mięśniową, więc jeśli nienawidzisz rodzaj ćwiczeń lub maszyny, na pewno znajdziesz bardziej przyjemny alternatywą. Spójrz na necie znaleźć ćwiczenia, które są bardziej dostosowane do własnych upodobań.

Zachować pozytywne myślenie

Zawsze myśleć pozytywnie, gdy jesteś na siłowni, zwłaszcza pod koniec sesji. Pogratulować sobie na po zakończeniu szkolenia i być dumni, że do osiągnięcia założonych celów. Wzmocnienie pozytywne jest to potężna technika automotywacja.

Jeśli masz negatywne na końcu myśli szkolenia, jak „Jestem szczęśliwy, masz gotowy to straszne doświadczenie” nie dużo czasu na siłowni. Motywujące zdań pomóc, aby kontynuować pracę i starać się osiągnąć cele i cele proponowanych.

Słuchaj ulubionej muzyki

Jeśli trenujesz tylko wydaje się znudzony, nie wahaj się przynieść muzyki mp3 lub telefon do uruchomienia lub pociągu, że podoba Ci się, bo sprawi, że więcej udanego szkolenia. Wybierz utwory, które motywują Cię i pomoże Ci osiągnąć swoje cele.

Wybierz zabawne cardio

Możesz mógłby sesji podskoków podczas 25 minut kilka razy w tygodniu, aby utrzymać się w formie, ale nie jest to zabawa? Dla większości, nr. Najlepsze ćwiczenia czy taka praktyka w zabawne i przyjemne środowisko, w związku z tym, nie wahaj się używać maszyny kroku lub rowery do wykonywania cardio.

Do ćwiczeń wysiłkowych w siłowni zespoły wydają się być nudne po chwili, ponieważ wszystko, co możemy zrobić, to umieścić na komputerze i spojrzeć na ścianie lub ekranu TV. Gdy ten fakt zaczniemy zniechęcić, musimy myśleć do tej aktywności na świeżym powietrzu. Praktykować pływanie, jazda na rowerze lub sportów takich jak tenis, piłkę nożną lub koszykówkę jako narzędzie dla działalności cardio, chociaż spędziliśmy świetny czas.

Być świadomym znaczenia aktywności fizycznej

Co to jest najważniejszą rzeczą, jaką masz obecnie? Samochód? Dom? Nie, to jest Twoje zdrowie. Twoje zdrowie jest ważniejsze niż dowolną ilość pieniędzy lub pracy. Prawdopodobnie pracy 40 godzin w tygodniu, czy nie można spędzić 4-5 godzin tydzień ćwiczeń? Regularnie ćwiczyć, aby wydłużyć swoje życie, ale co ważniejsze, poprawia jakość życia.