Ćwiczenie doskonałe, przysiady – efekty

przysiady - efekty po ćwiczeniachWszyscy, którzy wiedzą, jak zrobić przysiady wiedzieć, że to ćwiczenie jest uważany za jeden z najbardziej kompletnych do pracy w dolnej pociągu.

Chcesz wiedzieć, co jest jednym z jego największych zalet? Możesz zrobić serię przysiadów gdziekolwiek, ponieważ trzeba tylko metr kwadratowy, aby prawie wszystkie warianty.

Kiedy to się robi prawidłowo wiele mięśni są zaangażowane w ruch i można pracować kilka grup mięśniowych w tym samym czasie. Jednakże, jeśli nie są one wykonywane prawidłowo mogą być potencjalnie szkodliwe co jest smutne, ponieważ od dzieciństwa, zanim wiemy, co jest szkolenie i wiemy, jak zrobić kuca w idealny sposób, jak widać ten obraz. Jeśli jednak nie masz pewności czy wykonujesz poprawnie przysiady, wejdź na tę stronę.

Ale w miarę upływu czasu i godziny biurowe zmuszają nas do utrzymania tej samej pozycji na godziny tracimy elastyczność w stawach nóg i życie w nich. Dlatego ten artykuł jest pojednania z młodości i zdolność do utrzymania przysiady pozycji gładkiej.

Główne mięśnie pracy w przysiadzie

CzworogłowegoGrupie mięśni, tworzą proste femoris, zdecydowana, pośrednich, boczne vasto i ogromnej medium są nazywane mięśnia czworogłowego wspólnie. Te cztery mięśnie, (które z mięśnia czworogłowego) są dołączone w dolnej części rzepki i z przodu stawu kolanowego. Ta grupa mięśni funkcjonuje jako prostowników stawu kolanowego. A także prostowników biodra mięśnia czworogłowego jest zakontraktowane ekscentrycznie podczas malejąco z przysiady i koncentrycznie w elewacji.

Pośladkowy

Mięsień ten największa grupa pośladki i jego funkcji jest ułatwienie rozszerzenia hip. Jego skurcz jest ekscentryczny kontrolować prędkość opadania podczas ruchu kucać i koncentrycznych do rozprzestrzeniania UD w górę.

Mięśni synergetyk kucać (towarzyszący przepływowi)

Ścięgna

Ścięgno to grupa trzech mięśnie z tyłu miednicy z jednej strony a z drugiej z kości piszczelowej. Mięśnie te pomagają w rozszerzenie biodra do gluteus i zakontraktowane mimośrodowo w ruchu zstępującego z koncentrycznie podczas wynurzania.

Podczas wykonywania przysiadów mięśni kręgosłupa podajnik kurczy się izometrycznym mody w ruchy w górę i w dół. Mięśnie, które są częścią erector funkcję kolumna jako podstawowego urządzenia Extender rotacji kręgosłupa i tułowia.

Korzyści z wykonywania przysiady – efekty

Jeśli przysiady przekształca je klasyczne ćwiczenie to, bo ma wielkie korzyści dla wszystkich podwozia, ale służy do odzyskać mobilności, że tracimy ze względu na dni w urzędzie. Jeśli miewasz czasami spadek motywacji to kliknij tutaj i sprawdź jak możesz być zawsze zmotywowanym.

Jeśli wiesz, jak prawidłowo robić przysiady można korzystać z następujących przywilejów:

fazy wykonywania poprawnie przysiaduPrzysiady są bardzo odpowiednie ćwiczenia do odzyskania możliwości zgięcia biodra i odwrócić skrócenie mięśni zginaczy, które znajdują się w obszarze. Jest to szczególnie ważne, biorąc pod uwagę, że wiele osób cierpi na tym skrócenie.

Oprócz pobierania elastyczność, wzmocnić mięśnie podszewka biodra pozwoli uniknąć zużycia stawów, ból w okolicy i mniejszy wpływ wieku.

Kiedy przysiady są wykonywane prawidłowo, aktywne intensywność uwalnianie testosteronu i hormonu wzrostu, który sprzyja wzrost ogólnej masy mięśniowej w organizmie.

Duża liczba urazów sportowych występują ze względu na słabość stabilizujące mięśnie. Oznacza to, że z poprawą w zakres ruchu z kostki i biodra, jak również w bilansie, ryzyko wystąpienia szkody będzie mniejsza.

Podczas realizacji przysiadów, oprócz wzrostu pompowania płynów ciała, które zdarzają się z wielu ćwiczeń i że sprzyja eliminacji pozostałości i administracji składników odżywczych w organizmie, przysiad poprawy ruchu w… Kału w okrężnicy i prawidłowości ruchów jelit.

Efekty poważnych błędów podczas przysiadów

Wśród najczęstszych błędów widać na co dzień, kiedy zaczynamy przysiadsą następujące:

Przyłącz się do kolan. Należy zawsze pozostawić nieznaczne oddzielenie obu nóg z dwóch powodów: będziesz aktywować więcej mięśni z nóg od siebie i można zachować lepszą postawę.

Podnieś obcasy podczas ruchu w dół. Wiele osób jest owocem wysiłku i ze względu na ich niską elastyczność podnoszą obcasy ziemi i przeciążenia bliźniaków i stracić stabilność podczas ruchu. Aby wiedzieć, jak przysiady poprawnie całkowitej powierzchni podeszwy stóp powinny być w kontakcie z ziemią cały czas (chyba że jest to skoki przysiady, zobaczymy go w rodzaju przysiadów).

Przechyl ciało do przodu. Ze względu na postawę problemy lub braku elastyczności, wielu ludzi zaczyna robić przysiady z ciała nachylona do przodu, aż po to, aby spróbować utrzymać plecy proste, ale wpływa możliwość zmiany równowagi w ruchu Środek ciężkości. Najlepiej jest zachować prostą powrót i przekracza linię zaznaczoną przez kolana z ramion.

Nie akceptujesz, że nie jest dla Ciebie. Do ćwiczeń, który używa jako część ciężar ładunku, jeśli jest uruchamiany, a cierpią na nadwagę, przysiady to najlepsze ćwiczenia się, ponieważ może przeciążać mięśni nóg i stawów kolana. Jeśli chcesz rozpocząć ćwiczenie, jest ważne, aby wybrać ćwiczenia, które nie reprezentują bardzo silny wpływ na stawy.